Akreditacija Erasmus

Akreditacija Erasmus

Akreditacija Erasmus za področju poklicnega in strokovnega izobraževanja

2022-2027

Šolski center Škofja Loka je na Razpisu Erasmus+ 2021 (EAC/A01/2021) prejel AKREDITACIJO ERASMUS na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja za obdobje 2022 – 2027.

Akreditacija Erasmus je orodje, namenjeno organizacijam, dejavnim na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja, splošnega šolskega izobraževanja ter izobraževanja odraslih, ki želijo vzpostaviti čezmejne izmenjave in sodelovanje.

Podeljena akreditacija Erasmus Šolskemu centru Škofja Loka potrjuje, da smo uspešno pripravili  načrt za izvedbo visokokakovostnih aktivnosti mobilnosti kot del širših prizadevanj za strateški razvoj naše organizacije.

Tako bomo lahko še uspešneje promovirali program Erasmus+ in našim dijakom ter učiteljem še naprej omogočali kvalitetne strokovne izmenjave z našimi partnerskimi šolami in podjetji v tujini.

Dogajanje v projektu

Erasmus+ KA229 Generation 4C

Erasmus+ KA229 Generation 4C

Erasmus+: KA229 Generation 4C

Erasmus+: KA229 Generacija 4C (generacija komunikativnega, kritičnega in kreativnega timskega sodelovanja)

2020-

Namen projekta:
Hitro razvijajoča se družba – digitalizacija, nove potrebne veščine v poklicnem izobraževanju v povezavi z učenjem na delovnem mestu – povečati sodelovanje med podjetji in šolami, varstvo okolja in varstvo podatkov, etika in religija ter aktivno državljanstvo Evropejcev.

Udeleženci:
– učitelji,
– dijaki in
– dijaki begunci

Izdelek:
– droni za namene izobraževanja v šoli
– brošure in skripte v povezavi z zgoraj omenjeno sociološko tematiko

Trajanje projekta: 1. december 2020–31. avgust 2023 (33 mesecev) – projekt je bil podaljšan za 9 mesecev

Koordinator: Europa Berufsschule Weiden

Partnerji:
– SPŠ TABOR, CZ
– SPŠ Technická , SPIŠSKA, SK
– ŠC Škofja Loka, SI
– SŠ OROSLAVJE, HR
– ENAIP, Trst, ITA

Koordinator na ŠC Škofja Loka: Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si

 

Dogajanje v projektu

Erasmus+: KA202 VACIDE

Erasmus+: KA202 VACIDE

Erasmus+: KA202 VACIDE – Vocational Action Competence in Digital Environments

Erasmus+: KA202 VACIDE – Poklicne kompetence v digitalnih okoljih

2020-

Opis projekta

Projekt “VACIDE – poklicne kompetence v digitalnih okoljih” je projekt strateških partnerstev na področju inovacij in izmenjav dobrih praks, ki ga partnerske organizacije VHS Bildungswerk GmbH in GEBIFO iz Nemčije, Eurocultura iz Italije in ŠC Škofja Loka iz Slovenije izvajamo v okviru programa Erasmus+. Poudarek in cilj projekta je učenje na delovnem mestu in s tem  krepitev sodelovanja med izobraževalnimi inštitucijami in podjetji na področju procesov digitalizacije, vse to pa bo pripomoglo, da bodo mladi bolje pripravljeni na izzive in hitre spremembe v proizvodnih procesih ter na poklice prihodnosti ob vstopu na trg dela.

Projekt VACIDE sledi naslednjim ciljem s poudarkom na  proizvodni industriji:  

1. Mala in srednje velika podjetja oziroma organizacije, vključene v ta projekt, s pomočjo preizkušenih orodij na didaktično pravilen način razvijajo digitalne spretnosti dijakov, vajencev in študentov na področju elektrotehnike (Nemčija), strojništva (Slovenija) in komercialnih ved (Italija).

2. Partnerji in pridruženi partnerji v projektu – podjetja, poklicne in strokovne šole, centri za poklicno usposabljanje, univerze, kompetenčni centri – sodelujejo pri uporabi digitalnih orodij za učenje.

3. Pripravniki – dijaki, vajenci in študenti – se usposabljajo na področju procesov digitalizacije na učnih mestih, ki jih bodo razvili partnerji projekta “VACIDE” v t. i. strokovna področja.

4. Izobraževalno osebje na učnih mestih za poklicno izobraževanje in usposabljanje lahko uporablja digitalne medije na didaktično primeren način, hkrati pa zagotavlja varnost podatkov in informacij, samostojno ustvarja digitalne vsebine in jih deli z drugimi skupinami uporabnikov.

S projektnimi partnerji iz različnih izobraževalnih okolij – učnih mest bomo izvajali naslednje dejavnosti za podporo malim in srednje velikim podjetjem pri digitalni preobrazbi:
– razvoj projektov usposabljanja za poučevanje osnovnih digitalnih veščin,
– usposabljanje učnega osebja za oblikovanje izobraževalnih projektov,
– zasnova in preizkušanje področja digitalnega sodelovanja za podporo sodelovanju na učnih mestih,
– podpora malim in srednjim podjetjem v učni kulturi, usmerjeni v izmenjavo/mobilnost kadrov,
– zagotavljanje digitalnih, za industrijo specifičnih učnih ponudb v različnih oblikah,
– zasnova in preizkušanje delavnic za spodbujanje medijsko-pedagoške usposobljenosti učiteljev.

Dejavnosti temeljijo na konkretnih predhodnih izkušnjah in potrebah vključenih partnerjev.

Osnovni podatki

Leto: 2020
Program: Erasmus+ KA202
Referenčna številka: 2020-1-DE02-KA202-007743
Začetek projekta: 1. 10. 2020
Zaključek projekta: 31. 3. 2023
Trajanje projekta: 30 mesecev
Koordinator projekta: Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si
Spletna stran projekta: vacide.eu

Zadolžitve

VHS Bildungswerk GmbH – elektrotehnika

ŠC Škofja Loka – strojništvo

Eurocultura – komerciala

GEBIFO – spremljava izvajanja projekta in svetovanje

Vadbeni robot za namene izobraževanja v šoli in podjetju

Izdelek projekta: Vadbeni robot za namene izobraževanja v šoli in podjetju 

 

Partnerji v projektu

VHS-Bildungswerk GmbH (Gotha, Nemčija) - koordinator projekta

VHS-Bildungswerk GmbH je ponudnik izobraževalnih storitev na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja (elektrotehnika, strojništvo in mehatronika). Poudarek izobraževanj je na strokovnem usposabljanju  in nadaljnjem izobraževanju mladih, zaposlenih in iskalcev zaposlitve. Glavna dejavnost podjetja je usposabljanje vajencev za podjetja v Turingiji in ostalih regijah. V podjetju je skupno približno 650 zaposlenih, od tega 125 v podružnici v Turingiji.

V mesecu februarju 2020 so v podružnici podjetja v mestu Mühlhausen sprejeli tri naše dijake 4. letnika programa PTI na tritedensko CNC-izobraževanje v okviru programa Erasmus+ in projekta Usposabljanje v tujini bogati II. V letu 2019 sta bila v okviru projekta Usposabljanje v tujini bogati I v podjetju na enotedenski praksi dva dijaka 5. letnika PTI. Od takrat sodelujemo s podjetjem in na tej osnovi je nastalo tudi naše partnerstvo v projektu VACIDE.

GEBIFO (Berlin, NEM)

GEBIFO je inštitut za raziskave, svetovanje in razvoj na področju poklicnega izobraževanja; ustanovljen je bil leta 1993 in ima sedež v Berlinu. S strokovnim znanjem na področju raziskav in izvajanja projektov poslovna področja inštituta vključujejo:

– načrtovanje, pripravo, izvajanje in ocenjevanje projektov za poklicno izobraževanje,

– storitve svetovanja, usposabljanja, raziskovanja in inovacij na področju poklicnega izobraževanja, regionalnih, nacionalnih in mednarodnih prenosov v izobraževalnem sektorju.

GEBIFO podpira tudi mala in srednje velika podjetja pri podjetniškem usposabljanju in nadaljnjem izobraževanju njihovega osebja.

Eurocultura (Vicenza, ITA)

Eurocultura, ustanovljena l. 1993, je organizacija za raziskave, usposabljanje in karierno svetovanje s sedežem v Vicenzi v Italiji. Ključne kompetence organizacije so povezane predvsem s trgom dela in vprašanji usposabljanja.  Projekti in dejavnosti partnerske organizacije so namenjeni izboljšanju zaposljivosti ljudi z usposabljanjem in dragocenimi delovnimi izkušnjami v tujini, spodbujanju podjetništva, spodbujanju mednarodne mobilnosti dijakov in študentov ter delavcev, preprečevanju in boju proti rasizmu in predsodkom, rasti uporabe novih tehnologij v učnih dejavnostih.

ŠC Škofja Loka (SLO)

V okviru projekta in partnerstva VACIDE je ŠC Škofja Loka – Srednja šola za strojništvo in Višja strokovna šola – edina organizacija, ki izvaja izobraževanje in usposabljanje v obliki formalnega srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja. S sodelovanjem po vertikali – Srednja šola za strojništvo, Višja strokovna šola in MIC – bomo doprinesli projektu dodano vrednost, saj bomo vključili v izvajanje projekta tako dijake in profesorje kot tudi študente in predavatelje obeh šol, vključno z vodjem MIC-a.

Dogajanje

Erasmus+: KA102 Usposabljanje v tujini bogati III

Erasmus+: KA102 Usposabljanje v tujini bogati III

Erasmus+: KA1 Usposabljanje v tujini bogati III (UTB III)

2019-2021

10. maja 2019 so v okviru programa Erasmus+ odobrili projekt Usposabljanje v tujini bogati III. V našem projektu UTB III bo na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja (PIU) za dijake, vajence in osebje v tujini sodelovalo šest partnerskih srednjih strokovnih in poklicnih šol iz petih držav:

  • Berufliche Schulen des Unstrut-Hainich-Kreises, Muhlhausen, Nemčija
  • viio 2, Tongern, Belgija
  • Stredni prumyslova skola strojni a stavebni, Tabor, Češka republika
  • Europa-Berufsschule Weiden, Nemčija
  • Technická akadémia, Spišska Nova Ves, Slovaška
  • Srednja škola Oroslavje, Hrvaška

Izvedli bomo:
-14 enomesečnih PIU mobilnosti dijakov v podjetjih v Nemčiji, Belgiji in na Hrvaškem,
– 9 dvotedenskih PIU mobilnosti dijakov na šoli (tečaj CNC) na Češkem in Slovaškem,
– 7 trimesečnih  mobilnosti za vajence v Nemčiji in na Češkem in
– 24 mobilnosti spremljevalnega osebja in 2 mobilnosti osebja za pripravljalni obisk

Logo K1 UTB TAE

Načrtovane PIU mobilnosti dijakov, vajencev in osebja bodo izvedene od 1. junija 2019 do 31. maja 2021.

Koordinator projekta:
Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si

 

Dijaki na usposabljanju v tujini pišejo

S partnerskimi šolami bomo organizirali PIU v podjetjih oz. na šoli za: 7 vajencev – orodjarjev v Nemčiji in na Češkem; 3 avtoservisne tehnike v Nemčiji; 7 strojnih tehnikov v Nemčiji, na Češkem in Hrvaškem; 9 strojnih tehnikov – orodjarjev na Češkem in Slovaškem; 4 dijake lesarske stroke v Belgiji.

Dijaki vajenci bodo prejeli nova strokovna znanja in veščine na področju strojništva, avtomehanike in lesarstva in pridobili jezikovne, medkulturne in digitalne kompetence.

Osebje se bo seznanilo z novimi učnimi metodami poučevanja in načini izvajanja PIU, spoznalo bo izobraževalni in vajeniški sistem partnerske šole in njegovo izvedbo v podjetjih. Prav tako bo pridobilo oz. izboljšalo svoje jezikovne, medkulturne in digitalne kompetence.

Vsi udeleženci mobilnosti bodo spoznali kulturo in življenje države gostiteljice ter izpopolnili angleški in nemški jezik.

Sodelovanje v programu Erasmus+ bo doprineslo k boljši kakovosti, privlačnosti in inovativnosti na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja na naši šoli.

Dogajanje v projektu

Arhitektura

Arhitektura

Arhitektura

Mednarodni projekt Implementacija znanja o arhitekturi, prostoru in oblikovanju s poudarkom na arhitekturni kulturni dediščini na poklicnih strokovnih lesnih šolah

V Sloveniji in na Hrvaškem smo priča številnim rušitvam zapuščenih, a še vedno kakovostnih stavb, nekaterih tudi spomeniško zaščitenih. Arhitekturna stroka si prizadeva ozavestiti laično javnost o pomenu arhitekturne kulturne dediščine, da bi ohranili zanamcem ne samo spomenike, ki so zaščiteni, ampak tudi primere stavb, ki so kakovostne. Zato projekt s svojimi aktivnostmi dijakom srednjih poklicnih šol odstira svet arhitekture in oblikovanja ter jih opolnomoči v znanju, da bodo znali ceniti in pravilno vrednotiti stavbno dediščino, ločevati kakovostne primere od manj kakovostnih. Aktivnosti, zasnovane po metodi izkustvenega učenja, bodo dijakom pomagale tudi na polju zaposlovanja, saj bodo z novim znanjem in zavedanjem lahko našli nišo – obnova stavbne dediščine – v svojem poklicu. Aktivnosti jih bodo tudi spodbudile k večji povezovalnosti med strokami, tokrat z arhitekturno oblikovalsko.

Po izčrpnem delu na projektu, ki deluje pod okriljem Centra arhitekture Slovenije, smo v sodelovanju z ostalimi sodelujočimi v projektu izdali priročnik Po poteh lesa v arhitekturi. Priročnik je namenjen spoznavanju arhitekture v lesu in ga priporočamo vsem, ki želijo po poteh kakovostne lesene arhitekture v Sloveniji, Avstriji in na Hrvaškem.

Sodelujoči:
– Center arhitekture Slovenije
– Bilding Kunst und Architekturschule fur Kinder und Jugendliche iz Innsbrucka
– Fakulteta za arhitekturo (Arhitektonski fakultet) iz Zagreba
– Srednja šola za lesarstvo – Šolski center Škofja Loka
– Gozdarska in lesarska šola iz Karlovca (Šumarska i drvodjeljska škola Karlovac)

Cilji projekta:
– Razvoj veščin in kompetenc na področju arhitekture, interierja in oblikovanja so nujno potrebne za uspešnejše delovanje strokovnjakov na področju lesne stroke na visokem kakovostnem nivoju. Povezovanje strok dviga kakovost projektov, saj je v delo vključeno več znanja iz različnih strok. Nove veščine in zavedanje pomena kakovostnega načrtovanja bodo dijakom, ki bodo udeleženi v projektu, omogočile direkten vpogled v drugo stroko in zvišanje njihove lastne vrednosti, saj bodo lahko to znanje unovčili v svojem profesionalnem delu.
– Projekt bo vključenim dijakom dal znanja, ki jih drugi dijaki ne prejmejo, in zato bo njihova vrednost na trgu delovne sile večja.

Dostopnost