Ni zadetkov
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
Dnevi Erasmus+ na kratko
Dnevi Erasmus+ so prvič potekali ob 30. obletnici programa Erasmus+ leta 2017. S to serijo dogodkov obeležujemo uspeh programa in predstavljamo prednosti učnih izkušenj, ki spreminjajo življenje. To je tudi priložnost za potencialne upravičence, da izvedo več in se pridružijo programu.
Z leti je bilo po vsem svetu organiziranih vedno več dogodkov. Leta 2022 so upravičenci programa Erasmus+ organizirali 6295 dogodkov v 58 državah po vsem svetu, v letu 2023 pa že kar 9635 dogodkov.
Dogodki za vsakogar
Dnevi programa Erasmus+ so praznovanje vodilnega programa EU, ki podpira izobraževanje, usposabljanje, mlade in šport. Dogodki in pobude potekajo po vsem svetu.
Dogodki so namenjeni vsem, tudi če še niste sodelovali v projektu Erasmus+. Spoznali boste lahko tudi konzorcije projektov Erasmus+ in druge ljudi, ki imajo izkušnje s ponujenimi priložnostmi.
Kaj so »ErasmusDays«?
Šest dni praznovanja programa Erasmus+ v Evropi in zunaj nje v okviru »ErasmusDays«. Edinstvena priložnost za organizacijo dogodka, izmenjavo izkušenj s programom Erasmus+ ali širjenje informacij o projektu.
Mednarodna mobilnost in evropsko državljanstvo sta ponovno v središču »ErasmusDays«.
Ne glede na to, ali ste upravičenec programa Erasmus+, evropski akter ali udeleženec programa, vam bodo »ErasmusDays« dali priložnost, da delite svoje izkušnje, organizirate dogodek ali širite glas o svojem projektu.
Želite študirati ali se usposabljati v tujini? Na dnevih »ErasmusDays« lahko spoznate program Erasmus+ in se pogovorite z udeleženci programa, ki bodo z veseljem delili svoje izkušnje z vami!
Razstave, koncerti, natečaji, seminarji, mreženje partnerjev, dnevi odprtih vrat, razdeljevanje dokumentov Europass mobilnost, digitalni dogodki … Uspeh dogodka »ErasmusDays« je od spodaj navzgor: to pomeni, da lokalne dogodke organizirajo državljani in za državljane.
Številne države za »Erasmusdays« organizirajo številne dejavnosti.
Ne izgubite niti minute: organizirajte dogodek »ErasmusDays«, sodelujte na dogodku v vaši bližini, delite dogodek ali na družbenih omrežjih objavite pričevanje o svoji evropski izkušnji in svoji zavezanosti Evropi!
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
Razvoj zelenih kompetenc je postal in bo v bližnji prihodnosti postal ključnega pomena za ohranjanje dodane vrednosti v trajnostnem gospodarstvu, ki ga želi ustvariti EU. Postalo je jasno, da se morajo poklicno izobraževanje in usposabljanje ter podjetja prilagoditi negotovostim, ki jih prinaša prihodnost, in hkrati prispevati k trajnostni družbi.
Pomen pridobivanja zelenih znanj in spretnosti v teh nepredvidljivih časih, ko so zahteve po bolj trajnostnem poslovanju in delovanju vse bolj pereče in spreminjajoče, je za izobraževalni sektor, še posebej za poklicno izobraževanje in usposabljanje izrednega pomena, saj je izobraževalni sektor najtesneje povezan z industrijo. Zelena znanja in spretnosti ter trajnostno gospodarstvo zahtevata razvoj visokokakovostnih znanj in spretnosti v sektorju poklicnega izobraževanja in usposabljanja ter v sektorju malih in srednje velikih podjetij. Agilna miselnost in pripravljenost na spremembe sta bolj kot kdaj koli prej izjemno pomembni za spodbujanje in omogočanje sprememb v smeri trajnostnega in zelenega gospodarstva.
Ozaveščanje nosilcev odločanja v izobraževalnem in gospodarskem sektorju o okoljskih in klimatskih spremembah je ključnega pomena za spreminjanje vedenja in usmerjanje k okolju prijaznejšim obstoječim učnim načrtom in razvoju novih zelenih kompetenc.
Projekt: Erasmus+ KA220-VET
Številka projekta GC: 2021-1-EL01-KA220-VET-000033152
Partnerji v projektu:
• University of Peloponnese (koordinator projekta), Grčija
• DOMSPAIN, Španija
• Taste Roots Società Cooperativa, Italija
• Auxilium pro Regionibus Europae in Rebus Culturalibus, Avstrija
• EUROPA CONSORTIUM Regional Development Non-profit Limited, Madžarska
• Šolski center Škofja Loka, Slovenija
• GZS, Slovenija
Koordinator projekta:
Alojzij Kokalj • alojzij.kokalj@scsl.si
Glavni cilj projekta Green Collider je raziskati in prispevati k pripravljenosti evropskih ponudnikov poklicnega izobraževanja in usposabljanja ter MSP za uvajanje sprememb in ukrepov iz evropskega zelenega dogovora.
Ostali cilji so:
– povečati ozaveščenost o pomenu uvajanja sprememb, ki jih prinaša evropski zeleni dogovor, tako v poklicnem izobraževanju in usposabljanju kot v poslovnem sektorju;
– povečati stopnjo pripravljenosti na spremembe v poklicnem izobraževanju in usposabljanju ter poslovnem sektorju (s posebnim poudarkom na MSP);
– prispevati k premostitvi vrzeli med potrebami trga dela ter programi poklicnega izobraževanja in usposabljanja na področju trajnostnega razmišljanja in krožnega gospodarstva z vzpostavitvijo in nadaljnjo krepitvijo sodelovanja med ponudniki poklicnega izobraževanja in usposabljanja ter poslovnim sektorjem;
– olajšati nadnacionalno izmenjavo znanja in izkušenj ter soustvarjanje znanja;
– z razvojem inovativnih orodij in praks za usposabljanje strokovnjakov poklicnega izobraževanja in usposabljanja ter mentorjev v podjetjih za izvajanje trajnostnega razmišljanja in posledično pripravo dijakov poklicnega izobraževanja in usposabljanja na prihodnje potrebe trga dela, tj. zagotavljanje znanj in spretnosti, potrebnih za konkurenčno prednost po zaključku programov poklicnega izobraževanja in usposabljanja;
– razviti trajnostna in prenosljiva orodja za uvajanje trajnostnega razmišljanja in razvijanje zelenih veščin v formalnem in neformalnem poklicnem izobraževanju in usposabljanju.
Green Collider Masterclass je sestavljen iz 4 prilagojenih modulov, ki zajemajo teoretično in praktično znanje o trajnostnem razmišljanju in razvoju zelenih kompetenc ter so obogateni s serijo štirih kratkih spletnih seminarjev, ki bodo izvedeni v mesecu februar 2023. Green Collider Masterclass zagotavlja različna osnovna znanja in praktično uporabo, tako da jih lahko učitelji poklicnega izobraževanja in usposabljanja ter dijaki uporabijo v naslednjem koraku reševanja avtentične naloge iz resničnega življenja, ki jo zagotovijo MSP.
Green Collider Masterclass je brezplačna učna platforma, namenjena učiteljem poklicnega izobraževanja in usposabljanja, dijakom poklicnega izobraževanja in usposabljanja ter malim in srednje velikim podjetjem.
Ponuja pregled najpomembnejših tem v zvezi z ozaveščanjem o trajnostnem razmišljanju – na voljo je v obliki osebnih srečanj, spletnega učnega gradiva in spletnih seminarjev v obliki štirih modulov:
Modul 1: Stebri trajnostnega razmišljanja in krožno gospodarstvo
Modul 2: Razumevanje trajnostnih procesov v realnem poslovnem okolju
Modul 3: Zelene kompetence – kako jih opredeliti in razviti
Modul 4: Primeri trajnostnega razmišljanja v praksi
VET-Business Green Cooperation Collider je konceptualni okvir, ki zajema različne metodologije za sodelovanje med poklicnim izobraževanjem in usposabljanjem ter podjetji, kot so avtentični izzivi nalog iz resničnega delovnega okolja in spremljajoče orodje za samorefleksijo v obliki spletne interaktivne igre, ki se lahko uporablja tudi samostojno. Ta izdelek učiteljem in dijakom poklicnega izobraževanja in usposabljanja v sodelovanju z malimi in srednje velikimi podjetji ponuja celovito izkušnjo; podpira jih pri maksimiranju potenciala uvajanja trajnostnega razmišljanja v učno okolje in tako predstavlja inovacijo na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja.
Green Collider Policy paper povzema zasnovani proces učenja in oblikovanja politike od spodaj navzgor ter obravnava dve ključni vprašanji: vlogo učiteljev poklicnega izobraževanja in usposabljanja pri razvijanju zelenih kompetenc in trajnostnega razmišljanja prek sodelovanja med poklicnim izobraževanjem in usposabljanjem ter podjetji in dejavnosti WBL/pripravništva ter kako širjenje učnih načrtov, ki temeljijo na kompetencah, in uporaba trajnostnega razmišljanja in zelenih veščin v sektorju poklicnega izobraževanja in usposabljanja zmanjšujeta vrzel med potrebnimi znanji in spretnostmi ter kakšna je vloga poklicnega izobraževanja in usposabljanja v tem procesu; opolnomočenje učiteljev poklicnega izobraževanja in usposabljanja ter dijakov za samozavest pri uvajanju trajnostnega razmišljanja v učno okolje z ukrepi politike.
Novice v slovenščini
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
Evropski teden poklicnih spretnosti je namenjen prenosu znanja in dobrih praks na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja v okviru dogodkov, ki so organizirani na lokalni, regionalni, nacionalni, mednarodni ravni in vključujejo izobraževalne organizacije, podjetja in druge partnerje v poklicnem izobraževanju in usposabljanju. Pobuda Evropske komisije, ki se je začela izvajati leta 2016, združuje vse zainteresirane strani – učitelje, organizacije, študente in trenerje – pod enim dežnikom, da bi predstavili številne prednosti, ki jih poklicno izobraževanje in usposabljanje nudi mladim in odraslim. Glede na nabor spretnosti, ki bodo potrebne v bližnji prihodnosti in na potrebe realnega trga dela, želimo s poklicnim izobraževanjem in usposabljanjem opolnomočiti vsakogar s potrebnimi kakovostnimi veščinami, da tako lahko vsak izkoristi svoj resnični potencial.
Koordinator projekta:
Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
Šolski center Škofja Loka je na Razpisu Erasmus+ 2021 (EAC/A01/2021) prejel AKREDITACIJO ERASMUS na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja za obdobje 2022 – 2027.
Akreditacija Erasmus je orodje, namenjeno organizacijam, dejavnim na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja, splošnega šolskega izobraževanja ter izobraževanja odraslih, ki želijo vzpostaviti čezmejne izmenjave in sodelovanje.
Podeljena akreditacija Erasmus Šolskemu centru Škofja Loka potrjuje, da smo uspešno pripravili načrt za izvedbo visokokakovostnih aktivnosti mobilnosti kot del širših prizadevanj za strateški razvoj naše organizacije.
Tako bomo lahko še uspešneje promovirali program Erasmus+ in našim dijakom ter učiteljem še naprej omogočali kvalitetne strokovne izmenjave z našimi partnerskimi šolami in podjetji v tujini.
Št. zadeve: AKR-VET-1/21
Št. akreditacije: 2021-1-SI01-KA120-VET-000043600
Koordinator projekta:
Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si
V programu Erasmus+ in projektu Usposabljanje v tujini bogati IV smo izvedli...
Ob zaključku VET mobilnosti – prakse v Nemčiji, sta dijake …
V okviru programa Erasmus+ in projekta Usposabljanje v tujini bogati IV (UTB...
Dijaki Aljaž Mohorič, 3. Ha, Jaka Košir, 4. NS, in Aljaž Platiše, 4. KS, so 8....
Dijaki, Aljaž Mohorič, 3. Ha, Jaka Košir, 4. NS, in Aljaž Platiše, 4. KS, ki...
Vajenci avtoserviserji, Miha Porenta, Bine Peternelj, Nejc Benedičič in Ožbolt...
V četrtek, 7. decembra 2023, so našo šolo obiskali predstavniki partnerske...
Študija o podpornih potrebah nacionalnih agencij Erasmus+: intervju z...
V četrtek, 12. oktobra 2023, smo v okviru dogodka ErasmusDays 2023 izvedli...
V sredo in četrtek, 27. in 28. septembra 2023, so nas obiskali predstavniki...
Opis projekta
Cilj projekta ALPTREES je razviti enotno strategijo za odgovorno ravnanje in upravljanje s tujerodnimi in invazivnimi tujerodnimi drevesnimi vrstami v alpskem prostoru (območje programa Interreg Alpe). ALPTREES transnacionalna strategija bo osnovana na pilotnih primerih dobrih praks in vzpostavitvi odprte mreže znanja partnerjev in ključnih deležnikov iz Slovenije, Avstrije, Nemčije, Francije in Italije (država opazovalka: Švica).
V okviru projekta se bodo povezale posamezne baze podatkov pojavljanja tujerodnih in invazivnih tujerodnih drevesnih vrst ter izdelali modeli in scenariji za podnebne spremembe na izbranih območjih v urbanih, primestnih in gozdnih ekosistemih na območju Alp.
V Sloveniji bodo partnerji projekta izvedli srečanja in delavnice s ključnimi deležniki razvojnih nacionalnih politik, upravljalci in uporabniki gozdov, in sicer na območju Mestne občine Maribor in na Gorenjskem. V okviru projekta bo nastal priročnik o zbiranju podatkov o tujerodnih in invazivnih tujerodnih drevesnih vrstah. V sodelovanju z lesarskimi šolami bo raziskana uporabno vrednost lesa teh vrst.
Partnerji
• vodilni partner: Bundesforschungs- und Ausbildungszentrum für Wald, Naturgefahren und Landschaft (Austria)
• Magistrat der Landeshauptstadt Klagenfurt am Wörthersee (Austria)
• Internationales Institut für Angewandte Systemanalyse (Austria)
• Forstliche Versuchs- und Forschungsanstalt Baden-Württemberg – FVA (Nemčija)
• Institut national de recherche en sciences et technologies pour l’environnement et l’agriculture, Groupement de Grenoble (Francija)
• Centre d’études et d’expertises sur les risques, l’environnement, la mobilité et l’aménagement (Francija)
• LANGHE MONFERRATO E ROERO – Società consortile a responsabilità limitata Agenzia di sviluppo del territorio (Italija)
• Fondazione Edmund Mach (Italija)
• Comune di Trento (Italija)
• slovenski partnerji: Mestna občina Maribor, Gozdarski inštitut Slovenije in Razvojna agencija Sora d. o. o.
Transnacionalno sodelovanje za trajnostno upravljanje s tujerodnimi drevesnimi vrstami v urbanih, primestnih in gozdnih ekosistemih na območju Alp (A Transnational Cooperation for Sustainable Use and Management of Non-native Trees in Urban, Peri-Urban and Forest Ecosystems in the Alpine region)
Leto: 2020-2023
Program: Program INTERREG Območje Alp
Koordinatorica projekta na SŠL: Irena Leban | irena.leban@scsl.si
Spletna stran projekta
Spletna stran projekta – Razvojna agencija Sora
Brošura – predstavitev projekta Alptrees v sln. (PDF)
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.